منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   ضحك على الماشى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12633)

vindiesel 09-13-2009 02:43 AM

ضحك على الماشى
 
واحد صعيدى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تيليفزيونات ملونة البياع قال له ايوه راح الصعيدى قايله ادينى واحد أخضر


*****************************

مرة ضابط مصري وضابط اسرائيلي دار بينهم هذا الحوارالاسرائيلي: الا قوللي يا انتم بتاكلوا ايه ع الفطار؟؟
المصري: فول بالزيت.
الاسرائيلي: طب بتاكلوا ايه ع الغدا؟؟؟
المصري: فول بالطماطم.
الاسرائيلي: أمال بتاكلوا ايه بقى ع العشا؟؟
المصري: فول بالبيض.
الاسرائيلي (بتريقة): أمال ايه الفرق بينكم وبين والبهايم؟؟
المصري: سيناء

*
****************************
مره صعيدى فتح باب العربيه

لقى الدنيا بتمطر فنزل من
الباب الثانى


*****************************


مرة واحد دخل على مراته البيت لقى معاها راجل..قالها : و الله عال..النهاردة راجل...بكرة سجاير !!!


*****************************


ما الفرق بين المرسيدس والتعويرة؟
المرسيدس .... ألماني
والتعويرة ...... ألماني جداً

*****************************

واحد حانوتي ربنا فتحها عليه و فتح محل فكهاني..كل يوم في المحل يقعد ينادي :
المووووووز علينا حق !!!

البرنس الوحدانى 09-13-2009 04:18 AM

ههههههههههههههههههههههههه هه
حلوة جدااااااااااااا

ننتظر المزيد يا غالى

admin 09-13-2009 11:04 AM

تسلم ايدك محمد


جميله جدا

amira abdo 09-14-2009 08:50 AM

واااااااااااااو النكت فظيعه تحفه انا فطست من الضحك ميرسي بجد

mahmodsalama 09-14-2009 12:55 PM

ممتازة ننتظر المزيد

karmen 09-14-2009 04:04 PM

مرة واحد دخل على مراته البيت لقى معاها راجل..قالها : و الله عال..النهاردة راجل...بكرة سجاير !!!

هههههههههههههه
والله راجل لارج خالص من عيله سبور


النكت كلها جامده جدا يا محمد
تسلم ايدك
وبالذات بتاعت الفرق بيننا وبين البهايم
تسلم ايدك

THE BOSS 09-15-2009 12:12 PM

تسلم ايدك ع النكت


الساعة الآن 09:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir