![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههه
جامدين جدا وبالذات دى واحد بلدياتنا واقف و معاه ارنب فعدّا عليه واحد و قال : بكام الحمار اللي معاك ده؟ فقاله: ده ارنب يا عم ! فقاله:ان مش بكلمك انت..انا بكلمه هو! |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| نكت................ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|