منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت................ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11625)

karmen 07-25-2009 02:54 AM

نكت................
 
*ست ركبت اتوبيس وهى شايلة ابنها الصغير، جت تدفع التذكرة الكمسارى اتخض أول مابص للولد
وقال: اللهم احفظنا، انا عمرى ما شفت عيل وحش كدة، غطيه يا ست حرام عليكى! الست زعلت قوى، وقعدت فى كرسيها تعيط بحرقة، الراجل اللى جنبها سألها: مالك يا مدام، بتعيطى ليه؟
الكمسارى ده ماعندوش دم، قل أدبه علي وانا خفت أرد عليه
تخافى تردى ليه؟ الاتوبيس ما فيهوش رجالة؟
ردى عليه ولو فتح بقه بكلمة نخرشمه
عندك حق، أنا حأروح أبهدل كرامته
عداكى العيب، شيلينى النسناس بتاعك بقى علشان تعرفى تتخانقى براحتك

*اتنين بلدياتنا زهقوا من التأليس عليهم فسافروا الهند.أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم فواحد منهم سأل الثاني هما بيحترمونا كدة لية؟ قال له أصلهم هنا بيعبدوا البقر.

*واحد لقى اوتوبيس مكتوب عليه السيدة زينب قلع الجزمة وركب

*مرة واحد من بلدياتنا اشترى مراية.
الصبح مراته بصت فيها و فضلت تعيط.
راحت للعمدة
و قالتله يا عمدة ...جوزي اتجوز علي.
فقال لها العمدة تعالي نروح نتأكد.
فراح و بص في المراية و قال ده جاب عمدة تاني كمان

b-(b-(b-(b-(


*واحد بلدياتنا واقف و معاه ارنب فعدّا عليه واحد و قال : بكام الحمار اللي معاك ده؟ فقاله: ده ارنب يا عم ! فقاله:ان مش بكلمك انت..انا بكلمه هو!


radwan 07-25-2009 03:27 AM

ههههههههههههههه
جامدين جدا
وبالذات دى

واحد بلدياتنا واقف و معاه ارنب فعدّا عليه واحد و قال : بكام الحمار اللي معاك ده؟ فقاله: ده ارنب يا عم ! فقاله:ان مش بكلمك انت..انا بكلمه هو!

karmen 07-25-2009 04:14 AM

ميرسى ليك يا رضوان عالمرور

mody eljoker 07-28-2009 12:09 AM

*اتنين بلدياتنا زهقوا من التأليس عليهم فسافروا الهند.أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم فواحد منهم سأل الثاني هما بيحترمونا كدة لية؟ قال له أصلهم هنا
بيعبدوا البقر.

جديدة دى

karmen 07-28-2009 01:13 AM

ميرسى ليك يا مودى عالمرور

Silver 07-28-2009 07:45 PM

هههههههههه

تسلمى يا كارمن

karmen 07-29-2009 02:46 AM

ميرسى ليك يا رامى عالمرور

admin 07-29-2009 08:26 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 07-29-2009 11:08 AM

الله يسلمك

ميرسى ليك يا اسامه عالمرور


الساعة الآن 02:12 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir