![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
انا معاك يا بلابل بس احنا معشناش في الزمن ده ولا شوفناه بس سمعنا عنه كتيييييييييييييييييير كانت كل حاجه بنسمعها نتمنى مبينا وبين نفسنا انها تكون دلوئتي أو نكون احنا في زمنها زمن العمر الجميل تقبل مروري [/center] |
|
#12
|
||||
|
||||
|
شكرا جوست على مرورك مرة ثانية على موضوعى
بس انا نفسى بجد احوال مصر تتغير للاحسن بجد حلها يصعب على الكل |
|
#13
|
|||
|
|||
|
ميرسى كتير ليك بلابل على الموضوع بس انا من رايى ان العيب بيكون فى الشباب
اغلبيتهم بتبقى نيتهم وحشه ومبقولش ان البنات مش غلطانين لا غلطانين لازم يتأكدوا من صدق ونيه اللى قدمهم (ربنا يرحمنا). |
|
#14
|
||||
|
||||
|
شكرا ندا على مرورك الجميل بس زى ما الشباب بيغلطو بردو البنات بيغلطو ومفيش انسان معصوم من الغلط بس اهم حاجة الى يعرف غلطة وميكررهوش
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
الغريبة انك ممكن تقول زى ما المستمعين يحبوا يسمعوا
بس اراهن ان كان صاحب الموضوع نفسة مخرجش مع واحدة فى مكان عام مثلا هه؟ ولا اييييييييييييييه؟ مقصدش تجريح بس عايز اقول بس ان المسؤليه مش على البنات وبس وبعدين ليه تقوللها بحبك لو انت مش حاسسها يا اخى |
|
#16
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه هههه
اكيد بنتكون غبية وفى جملة على ها الشىء قال يا امامنا با الرجال يا امامنا با المى فى الغربال شكررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررا:a (117): |
|
#17
|
|||
|
|||
|
البنت التي تعطي أسرارها لرجل تعرفت عليه في هذه اللحظة !
نسلم حبيى على الموضوع تحياتى |
|
#18
|
||||
|
||||
|
نورتو الموضوع بمروركم الرائع
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
والله فعلا دول اغبى البنات
شكرا على موضوعك الجميل
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x |
|
#20
|
|||
|
|||
|
طبعا يا بلابل
دى تبقى من أغبى البنات ميرسى على الموضوع الرائع |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|