منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   أغبــــــى البنــــات ؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4402)

بلابل 08-16-2008 02:53 AM

أغبــــــى البنــــات ؟؟
 
أتريد أن تعرف أغبى البنات....؟!

سألت ابنة جدتها عن أغبى البنات فقالت الجدة .

أغبى البنات هي التي تثق بالرجل من أول كلمة حب براقة . من أول نظرة دفاقة .

البنت التي تعطي أسرارها لرجل تعرفت عليه في هذه اللحظة !

أغبى البنات هي التي تعطي أرقامها وعنوانها لشاب سمعت منه كلمة ( أحبك ) .

أغبى البنات هي التي تلتقي مع عشيقها ! في أحد الأماكن العامة على أمل الزواج بها .

أغبى البنات هي التي تعطي أغلى ما تملك بأرخص الأثمان .

أغبى البنات هي التي تظهر مفاتنها للأجانب حتى تلفت الأنظار إليها .

أليست هذه هي أغبى البنات ؟؟؟



هيمة فرج 08-16-2008 03:03 AM

حقا تعتبر من اغبى اغبياء البنات

تقبل تحياتى

بلابل 08-16-2008 03:05 AM

شكرا على مرورك العطر هيمة باشا

ملاك الروح 08-16-2008 08:41 PM

دي مش بس غبيه دي غبيه وغبيه وغبيه
شكرا علي الموضوع يا بلابل
بس تعتقد ان فيه بنات كدا دلوقتي؟؟؟


mody eljoker 08-18-2008 07:41 AM

أنا مش محتاج اتكلم عن الموضوع لان بلابل هو اللى كاتبه...

وبقول لملاك الروح انا رأيى ان فى الزمن ده ممكن تلاقى بنات كتير كده

GHOST 08-18-2008 12:44 PM

ايه ده يا بلابل انت طلعت حوالي 75 % من بنات مصر كانوا هما اللي عملوا الغباء نفسه

على العموم انا بشاركك الرأي بس متنساش ان احنا برده بنحب كده انا بقول الصراحه

هههههههههههههههههههه


بلابل 08-18-2008 01:12 PM

شكرا على مروركم الرائع

واحب ان اذكر للاخت ملاك الروح

نحن فى زمن لا يفهم المراة الصح من الغلط

ممكن تكون الوحدة عملت كدة بنية صافية والشخص احترم منها النية المتوجهة الية

وفى احوال اخرة متفركشى معاة خالص هذة النية

فعلة البنت قبل ان تفعل اى شى من هذا عليها التاكد اولا

وشكرا ليكى ملاك

ومنتظر تعليقق

بلابل 08-23-2008 03:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GHOST (المشاركة 15444)
ايه ده يا بلابل انت طلعت حوالي 75 % من بنات مصر كانوا هما اللي عملوا الغباء نفسه


على العموم انا بشاركك الرأي بس متنساش ان احنا برده بنحب كده انا بقول الصراحه

هههههههههههههههههههه




الصراحة مفيش احسن منها بس ياريت ترجع الدنيا بخير تانى زى زمن اجددنا

ولا اية رايك GHOST


yousef eldeep 08-23-2008 09:58 PM

شكرا علي الموضوع الجميل دة

بلابل 08-25-2008 08:13 AM

شكرا على مرورك يوسف باشا

بس كان نفسى تقول تعليقق


الساعة الآن 01:57 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir