![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ايه ده يا بلابل انت طلعت حوالي 75 % من بنات مصر كانوا هما اللي عملوا الغباء نفسه
على العموم انا بشاركك الرأي بس متنساش ان احنا برده بنحب كده انا بقول الصراحه هههههههههههههههههههه |
|
#2
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
الصراحة مفيش احسن منها بس ياريت ترجع الدنيا بخير تانى زى زمن اجددنا ولا اية رايك GHOST |
|
#3
|
|||
|
|||
|
انا معاك يا بلابل بس احنا معشناش في الزمن ده ولا شوفناه بس سمعنا عنه كتيييييييييييييييييير كانت كل حاجه بنسمعها نتمنى مبينا وبين نفسنا انها تكون دلوئتي أو نكون احنا في زمنها زمن العمر الجميل تقبل مروري [/center] |
|
#4
|
|||
|
|||
|
غباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء
بس بصراحه احنا كده ظالمين شباب كويس يمكن يكون بيحب بجد تقبل مرورى :-c
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|