منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > الصـــور ومقاطع الفيديو

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-07-2008, 10:46 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي فضيحة بيبسي - زبالة وصراصير وتعابين جوه الازازة- مش مصدق ادخل شوف


بجد الموضوع ده مهم جداً

ولازم كل واحد فينا يدخل ويشوف البيبسي اللي احنا بنشربه بيتعمل ازاي

وبنشرب ايه بالظبط

انا عملت الموضوع ده لاول مرة هنا

في منتدى لوما زوما ويارب نستفاد منه

انا عن نفسي كنت مدمن بيبسي بس فعلا بعد الصور دي واللي شفته خلاص مش عايز اعرفها تاني.. هانضطر اسفين اننا نجيب نفس المنتج بس باسم تاني مستورد من اوروبا .. غالي بس نضيف..

نشوف الصور ...



زجاج داخل الزجاجه





رمال داخل الزجاجه



شلموه عشان توفر عليكم الشراء له


مجموعه بيبسي للموت


زباله يا جاهل


ورق شجر





اسمنت ابيض من الى تحت الحوض



دي بقى نكته ورق جرائد يا ترى كان اهرام ولا جمهوريه


شلموه اتفووووووووووه








لسه ناوي تشرب بيبسي تاني ؟؟


التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 08-11-2008 الساعة 03:48 AM
رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لعبه بيبسى مان بحجم 10 ميجا Pepsiman [ PC Game] 10Mb only admin منتدي العاب الكمبيوتر 1 05-12-2010 07:25 PM
هذا رقم تليفونك ولو مش مصدق جرب وهتشوف gollom سلة المحذوفات 2 01-02-2010 01:45 AM
ألحقلك حته جاتوه وازازه بيبسى nada minnie منتدى الترحيب والاهداءات 23 12-11-2009 09:01 AM
لعبة مصدق ولا مش مصدق؟حلوة حلوة يلا نلعبها manolly اللعـــب 53 09-26-2009 12:27 AM
معنى كلمة بيبسي قطرات الندى المنتدى العام 2 12-14-2008 10:07 AM


الساعة الآن 08:40 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir