![]() |
فضيحة بيبسي - زبالة وصراصير وتعابين جوه الازازة- مش مصدق ادخل شوف
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بجد الموضوع ده مهم جداً ولازم كل واحد فينا يدخل ويشوف البيبسي اللي احنا بنشربه بيتعمل ازاي وبنشرب ايه بالظبط انا عملت الموضوع ده لاول مرة هنا في منتدى لوما زوما ويارب نستفاد منه انا عن نفسي كنت مدمن بيبسي بس فعلا بعد الصور دي واللي شفته خلاص مش عايز اعرفها تاني.. هانضطر اسفين اننا نجيب نفس المنتج بس باسم تاني مستورد من اوروبا .. غالي بس نضيف.. نشوف الصور ... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] زجاج داخل الزجاجه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] رمال داخل الزجاجه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] شلموه عشان توفر عليكم الشراء له [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مجموعه بيبسي للموت [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] زباله يا جاهل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ورق شجر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اسمنت ابيض من الى تحت الحوض [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دي بقى نكته ورق جرائد يا ترى كان اهرام ولا جمهوريه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لسه ناوي تشرب بيبسي تاني ؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ههههههه شو هاد القرف الصراحه بيبسي مش طيبه بس كوكا كولا!!
|
ههههههه شو هاد القرف الصراحه بيبسي مش طيبه بس كوكا كولا!!
شكراً لأنذارنا |
مشكوووووووور على الصور
كل هاد في ببسي!!!!!!!!:eek::eek::eek: |
شفت خيو كل هاد فى البيبسي
|
فعلاً ... أنا كل يوم بشوف كلام فى الجرايد وكله بيكلم على اللى بيحصل فى البيبسى وأضراره والواحد بيحاول أنه يقلله على قد ما يقدر مشور ليك يا عمرو على التنبيه |
لا شكر على واجب ..
وشكرا لمرورك |
| الساعة الآن 01:04 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir