![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
فيه ناس كتير مبتحبش تبين حزنها ادام حد
عشان دى طبيعتها اصلا انا من الناساللى عمرى ما ابين ادام حد حزنى او فرحى عشان دى طبيعتى وعشان مبحبش حد يزعل على زعلى او يتاثر وكده يعنى تسلم ايدك
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] lost love and admin 000000000000000 00
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لماذا, الناس, خليل, حزنهم؟؟؟؟, كتمان |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 15 دليل على انك تحب | lost love | منتدي الفنون الادبيه | 6 | 12-23-2015 05:27 AM |
| صوت جميل جدا للآذان | prince of alex | المنتدى العام | 2 | 10-16-2009 05:52 AM |
| لماذا تنتقد الناس بهذا الأسلوب(أرجوك كن رحيما) | karmen | المنتدى العام | 8 | 09-28-2009 12:56 PM |
| ثيم اسود جميل | admin | ثيمات الجوال | 3 | 07-16-2009 10:59 AM |
| اقتراااح جميل جدا . | THE KING | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 8 | 02-22-2008 01:17 AM |