منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   لماذا يلجأ بعض الناس الي كتمان حزنهم؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17870)

ahmed.dodo 01-22-2010 10:21 AM

لماذا يلجأ بعض الناس الي كتمان حزنهم؟؟؟؟
 




كم هي الحياة مليئة بالافراح و الاحزان وكم هو حال الانسان في فرحة و حزنة
نجد بالغالب عند الفرح تعلو الابتسامة محيا الشخص ويكون بغاية السعادة

ويعبر عن فرحة بحركاتة وتصرفاتة ومزاجة عند الحديث فتبوح لنا تعابيرة بما لم يتحدث عنة معة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لكن عند الحزن يختلف الحل والحال وهذا محال


البعض قد يكتم مايحزنة بداخلة والبعض الاخر قد يتحدث بكل مايجول بخاطرة الى صديق

والبعض يبقى شارد الذهن والتفكير....

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


أنتم عندما تصابون بالحزن من امر ما كيف تكون طبيعتكم؟

تتحدث بما في داخلك لصديقك.اخوك.قريبك الخ...

أم تفضل الكتمان خوفاً على الغير أن يدخل في هم معك؟؟؟؟؟؟

lost love 01-22-2010 06:54 PM

ان هذه الحياة ساعات ودقائق ولا تستحق الحزن من أجلها لأنها مجرد طريق ودرب الى ما وراء الحياة ... ولكن في هذا الدرب أشخاص نلتقيهم ونحبهم ويعز علينا فراقهم ؟ ونتخذهم أخوة وأصدقاء ؟ ولكن هذه سنة الحياة فما بأيدينا حيلة
ولاكن الحزن يكتم حتى لااحد منهم يرى همومك فدمعه عيناك لايراها احدغيرك

الفرعون العاشق 01-22-2010 09:41 PM

فيه ناس كتير مبتحبش تبين حزنها ادام حد
عشان دى طبيعتها اصلا
انا من الناساللى عمرى ما ابين ادام حد حزنى او فرحى عشان دى طبيعتى وعشان مبحبش حد يزعل على زعلى او يتاثر وكده يعنى
تسلم ايدك

admin 01-23-2010 06:17 AM

انا مثلا مش بحب اشيل حد همى ولا ازعجه بمشكلى

karmen 01-25-2010 06:05 AM

لكن عند الحزن يختلف الحل والحال وهذا محال



البعض قد يكتم مايحزنة بداخلة والبعض الاخر قد يتحدث بكل مايجول بخاطرة الى صديق


والبعض يبقى شارد الذهن والتفكير....

ahmed.dodo 01-29-2010 10:24 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 01-29-2010 11:14 AM

انا احيانا بقعد لوحدي واحيانا ببقي نفسي اتكلم مع حد اوي فبشوف اقرب حد ليا واقعد احكيله بس انا للاسف دمعتي قريبه اوي
ع العموم ميرسي احمد علي سؤالك تسلم الايادىىىىىىى

bosbos love 01-29-2010 11:36 AM

الموضوع رائع جدا
وانا عن نفسى لما بكون حزينة بحب اكون لوحدى
ولو حد مزعلنى وقدامى ببقى بضحك وببعد عنو
بس لما ببقى لوحدى ببكى لان دمعتى قريبة جدا وبحبش حد يشوفها
وانا مبحبش ازعل حد معايا او اشيلو همى


nada minnie 01-29-2010 12:46 PM

اولا ميرسى على الموضوع الجميل ده

اما بالنسبالى انا فأنا سعات مش بحكى لحد مشاكلى ولا همومى
واحيانا ببقى شارده الذهن
واحيانا بحكى للصديق المقرب او لمامتى

يعنى حسب المشكله او الصدمه اللى وخداها


الساعة الآن 06:22 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir