![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
مره واحد بيقول لمراته تعرفي ان ايام المماليك كانوا بيسموا
المعتصم بالله والحاكم بأمر الله والواثق باالله تفتكري لو كنت ايامهم كان هيسموني ايه قالتله حاجه من الاتنين يااعوذ بالله يا منك لله هههههههههههه تسلم ايديكى يا هوبا ونكت راايقة واديكى وقعتى مع ميرو ياريت متحرمناش من مواضيعك بالتوفيق
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اليوم, هوبا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احساسك اليوم | THE KING | عالم ادم | 316 | 11-07-2010 03:51 AM |
| اليوم ليس مثل كل يوم | amira abdo | منتدى الترحيب والاهداءات | 11 | 12-08-2009 03:24 PM |
| كاريكاتيرات اليوم | admin | الصـــور ومقاطع الفيديو | 6 | 11-14-2009 02:17 PM |
| حكمة اليوم .. شاركنا بوضع حكمة اليوم | صاحب القلب الميت | سلة المحذوفات | 6 | 11-10-2009 07:17 AM |
| حديث اليوم 5 | scientist_363 | منتدى نور الإيمان | 1 | 04-03-2009 08:23 AM |