منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت اليوم من هوبا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17405)

hobba 01-13-2010 10:29 AM

نكت اليوم من هوبا
 
مره عروسه هبله داخله تجري ف فرحها بيسألوها بتجري ليه قالتلهم عشان الحق مكان اقعد فيه


مره واحد بيقول لمراته تعرفي ان ايام المماليك كانوا بيسموا
المعتصم بالله
والحاكم بأمر الله
والواثق باالله
تفتكري لو كنت ايامهم كان هيسموني ايه
قالتله حاجه من الاتنين
يااعوذ بالله
يا منك لله


مره واحد صعيدي سافر بلاد بره كل ما يمشي ف حته يلاقي الناس لابسه تي شيرتات مكتوب عليها بيبسي وكوكاكولا لما رجع مصر لبس تي شيرت كتب عليه عصير قصب


مره 2 صعايده بليعبوا ع الطريق السريع اللي تدوسه عربيه مرتين يطلع بره


ليه الصعيده قتل ابوه؟
عشان يطلع رحلة الايتام
طيب ليه قتل عمه؟
عشان ابن عمه يطلع معاه
طب ليه قتل خاله؟
عشان الاجرام بقي ف دمه
وليه قتل نفسه ف الاخر؟
عشان رحلة الايتام اتلغت


ليه الصعيدي بيقف فوق السطح مع دودة؟
عشان الدكتور قااله اقف ف الشمس دقيق معدوده


ليه الصعيدي بيضحك لما البرق والرعد يجي؟
عشان الصورة تطلع حلوة



ليه الصعيدي الصغير اذكي من الصعيدي الكبير؟
عشان مبقالوش كتير صعيدي

=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))

يارب يعجبوكو

admin 01-13-2010 10:43 AM

=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))

=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))

=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))


=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))



يالهوى لو طلع حد صعيدى فى المنتدى

ابقى اقولى عليك البقاء لله
بس بجد


كلها دمه خفيف

hobba 01-13-2010 10:50 AM

شكرا يابوس على الرد بس احنا مابنخفش يابوس احنا فلاحين جامدين اوى ولا ايه :a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105)::a (105):

amira abdo 01-13-2010 08:24 PM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
وحياة ربنا فقريه يابت ياهبه لا بجد فطست م الضحك بس علي فكرة انا صعيديه خلي بالك خافي هاه انا بقولك اهو
:a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117):


beckham 01-13-2010 08:45 PM

ههههههههههههههههههههههههه هههههه
حلوة اوي تسلم ايدك
تقبل مروري

Silver 01-14-2010 12:58 AM

مره واحد بيقول لمراته تعرفي ان ايام المماليك كانوا بيسموا
المعتصم بالله
والحاكم بأمر الله
والواثق باالله
تفتكري لو كنت ايامهم كان هيسموني ايه
قالتله حاجه من الاتنين
يااعوذ بالله
يا منك لله


هههههههههههه

تسلم ايديكى يا هوبا

ونكت راايقة واديكى وقعتى مع ميرو

ياريت متحرمناش من مواضيعك

بالتوفيق


hobba 01-15-2010 12:10 PM

ميرسيييييييييي جدا على مروركم ويارب تكون عجبتكم وعايزه ياريت بقيت الاعضاء يقولولى ايه رايهم وياميرو احنا جدعان اوى ومابنخفش ومابيطلعش علينا نكت ها ها ها ها ها ها ها ها ها

bosbos love 01-18-2010 10:37 AM

بجد تحفة يا هوبا جميلة جدا
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
تسلمى ياقمر

amira abdo 01-18-2010 10:53 AM

كتك خيبة مش شرط وبعدين انتو مطلعين النكت دي حقد ع الصعايدة ههههههههههههههههههههههههه

hobba 01-19-2010 06:11 AM

حقد ههههههههههههههه ال يعنى هما عباقره واحنا متغازين من عبقريتهم وبنتريق عليهم اجرى يابت اجرى


الساعة الآن 04:10 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir