![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
الموضوع ببساطه
انك سعات كتير قوي بتبقى منزعج من حااجه يمكن الم يمكن منزعج من صديق من اخ من سلووك معين مش شرط اشخااص اي حاجه منزعج منها تيجي ببساطه وتكتبها هنا وانا حطيت مثال انا عن نفسي منزعجه منو |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مُزْعٍجْ×, ×شًيْءْ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|