منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ×شًيْءْ مُزْعٍجْ× (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15432)

THE STAR 12-10-2009 12:10 AM

×شًيْءْ مُزْعٍجْ×
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مسآحـه حـرّهـ ،،

لـ ترمون بهآ
إنزعآجآتكم ..!

لـ رآحتكم

نقلت الفكرهـ ،،

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

THE STAR 12-10-2009 12:12 AM

شًيْءْ مُزْعٍجْ
عنــدما تتعــثر كلــمـاتــي بـسبــب اختــنـاقــي بــألمــي ..~

صاحب القلب الميت 12-10-2009 12:27 AM

بصراحة مش فاهم موضوع

THE STAR 12-10-2009 01:30 AM

الموضوع ببساطه
انك سعات كتير قوي بتبقى منزعج من حااجه
يمكن الم يمكن منزعج من صديق من اخ
من سلووك معين مش شرط اشخااص
اي حاجه منزعج منها تيجي ببساطه وتكتبها هنا

وانا حطيت مثال انا عن نفسي منزعجه منو

صاحب القلب الميت 12-10-2009 01:49 AM

شًيْءْ مُزْعٍجْ
انا بنزعج من عقلي ساعات بتجن وبعمل حاجات اللى بتيجي ف دماغى علطول ولا اسال على العواقب

karmen 12-10-2009 03:23 AM

شئ مزعج
إني علطول بتفهم غلط وببقى بقول حاجه معينه بنيه صافيه والناس تفهمني غلط
يعني ببساطه كده
شئ مزعج
إني مش لاقيه لحد دلوقتي حد يفهمني

manolly 12-10-2009 05:00 AM

لالالالالالالالالالالالا ليه يا سارة بتقولى كدة
يعنى انا مش فهماكى هههههههههههههههههههههههه ده مفيش حد بيفهمك ادى يا سوسو


شًيْءْ مُزْعٍجْ "الحب من طرف واحد"

THE STAR 12-10-2009 05:30 AM

شًيْءْ مُزْعٍجْ
أن تشعر بالوحده بوسط الناس ..~

صاحب القلب الميت 12-10-2009 05:38 AM

{ .. شيء مـزعج

:

بـ إن يمر هنـآ شخص .. ولا يعجبه المتصفــح ..{ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] }

THE STAR 12-10-2009 05:40 AM

شًيْءْ مُزْعٍجْ
أن لا تراهم حولكـ ~

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 01:49 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir