![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
انا معاك يا بلابل بس احنا معشناش في الزمن ده ولا شوفناه بس سمعنا عنه كتيييييييييييييييييير كانت كل حاجه بنسمعها نتمنى مبينا وبين نفسنا انها تكون دلوئتي أو نكون احنا في زمنها زمن العمر الجميل تقبل مروري [/center] |
|
|