![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
لو كان لازماً
ووووه
يو يو يو يو يو يو لو كان لزاماً علينا الرحيل كارهك ياوداع ولابديل والمستحيل إنى أمسح دمعه مستحيل أخبي لوعه مستحيل طب ليه تغيب عنى ولايوم تطمني ده أنا لما أكون جنبك يطلع نهار طب ليه تغيب عنى ولايوم تطمني ده أنا لما أكون جنبك يطلع نهار لو كان لزاماً علينا الرحيل كارهك ياوداع ولابديل فى الحلم علمني تبقى قريب منى قلبك يطمنى قربك نهار فى الحلم علمني تبقى قريب منى قلبك يطمنى قربك نهار لو كان لزاماً علينا الرحيل كارهك ياوداع ولابديل والمستحيل إنى أمسح دمعه مستحيل أخبي لوعه مستحيل ووووه ووووه يو يو يالون ربيع وردى الحزن مش قصدي أنا فرحى شوف أدى طارح نهاااااار يالون ربيع وردى الحزن مش قصدي أنا فرحى شوف أدى طارح نهاااااار لوكان لزاماً علينا الرحيل كارهك يا وداع ولابديل والمستحيل إنى أمسح دمعه مستحيل أخبي لوعه مستحيل
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لازماً |
|
|