منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   لو كان لازماً (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19457)

beckham 02-26-2010 12:39 PM

لو كان لازماً
 
ووووه

يو يو يو يو

يو يو

لو كان لزاماً علينا الرحيل

كارهك ياوداع ولابديل

والمستحيل إنى أمسح دمعه

مستحيل أخبي لوعه

مستحيل

طب ليه تغيب عنى

ولايوم تطمني

ده أنا لما أكون جنبك

يطلع نهار

طب ليه تغيب عنى

ولايوم تطمني

ده أنا لما أكون جنبك

يطلع نهار

لو كان لزاماً علينا الرحيل

كارهك ياوداع ولابديل

فى الحلم علمني

تبقى قريب منى

قلبك يطمنى

قربك نهار

فى الحلم علمني

تبقى قريب منى

قلبك يطمنى

قربك نهار

لو كان لزاماً علينا الرحيل

كارهك ياوداع ولابديل

والمستحيل إنى أمسح دمعه

مستحيل أخبي لوعه

مستحيل

ووووه ووووه

يو يو

يالون ربيع وردى

الحزن مش قصدي

أنا فرحى شوف أدى

طارح نهاااااار

يالون ربيع وردى

الحزن مش قصدي

أنا فرحى شوف أدى

طارح نهاااااار

لوكان لزاماً علينا الرحيل

كارهك يا وداع ولابديل

والمستحيل إنى أمسح دمعه

مستحيل أخبي لوعه

مستحيل

lost love 02-28-2010 01:56 AM

طب ليه تغيب عنى

ولايوم تطمني


ده أنا لما أكون جنبك

يطلع نهار

beckham 03-05-2010 09:41 AM

ميرسي لمرورك لوست


الساعة الآن 01:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir