![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
الموضوع رائع جدا
وانا عن نفسى لما بكون حزينة بحب اكون لوحدى ولو حد مزعلنى وقدامى ببقى بضحك وببعد عنو بس لما ببقى لوحدى ببكى لان دمعتى قريبة جدا وبحبش حد يشوفها وانا مبحبش ازعل حد معايا او اشيلو همى |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لماذا, الناس, خليل, حزنهم؟؟؟؟, كتمان |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 15 دليل على انك تحب | lost love | منتدي الفنون الادبيه | 6 | 12-23-2015 05:27 AM |
| صوت جميل جدا للآذان | prince of alex | المنتدى العام | 2 | 10-16-2009 05:52 AM |
| لماذا تنتقد الناس بهذا الأسلوب(أرجوك كن رحيما) | karmen | المنتدى العام | 8 | 09-28-2009 12:56 PM |
| ثيم اسود جميل | admin | ثيمات الجوال | 3 | 07-16-2009 10:59 AM |
| اقتراااح جميل جدا . | THE KING | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 8 | 02-22-2008 01:17 AM |