![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
وانا بقولك انت حبيبى انت نصيبى ونور عنيه
هتكون تملى جوه فى قلبى جوه فى شوقى ودموع عنيه هرجعلك بشوقى ليكى بحبى ليكى من غير عتاب من غير ندم وانا بس هحبك وهعيش فى قلبك وده وعد منى لاخر عمرى وانت الدنيا كل الدنيا بشوفها فيك بنظره عنيك متسبنيش ولا لحظه جايه ولا حتى ثانيه تغيب عن عينى الله بجد اكثر من رائع والله جميل جدا وانا مش قادرة اوصف احساسى بالكلام الرائع دا شكرا ليك تقبل مرورى |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| عتاب حبيبين بعد الفراق |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الحب = عتاب - شوق - حزن | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 02-19-2010 06:24 AM |
| عتاب ...(فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-13-2009 12:41 AM |
| عتاب من القبر (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-27-2009 10:11 AM |
| كلمات عتاب فى الحب؟؟ | بلابل | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 06-04-2009 01:49 AM |
| الفراق | :::همسات الروح::: | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 05-23-2009 07:55 AM |