![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
احب ان اقول كلمه لمنتخب الخضر اللى هيروح مصر
* ادخلوا مصر آمنين * و اخرجوا منها وانتم بالثلاثة مهزومين. * و ترجعون على الجزائر وانتم خائبيين. * وسحقا لكل الحاقدين. * و الفراعنه على المونديال ذاهبيين. علشان هما ابطال افريقيا الحقيقيين. * ولا نسيتم هزيمة سنة تسعيين. * وهدف حسام حسن عميد اللاعبيين. يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لمصــــــــــــر, النصـــــــــر, يـــا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|