منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14349)

صاحب القلب الميت 11-12-2009 01:27 PM

يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر
 
احب ان اقول كلمه لمنتخب الخضر اللى هيروح مصر
* ادخلوا مصر آمنين
* و اخرجوا منها وانتم بالثلاثة مهزومين.
* و ترجعون على الجزائر وانتم خائبيين.
* وسحقا لكل الحاقدين.
* و الفراعنه على المونديال ذاهبيين.
علشان هما ابطال افريقيا الحقيقيين.
* ولا نسيتم هزيمة سنة تسعيين.
* وهدف حسام حسن عميد اللاعبيين.
يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر

admin 11-12-2009 06:59 PM

يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر

تسلم ايدك يغالى

لمحه حب 11-12-2009 07:25 PM

يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر
يعطيك العافيه

golden man 11-12-2009 11:27 PM

يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر

البرنس الوحدانى 11-12-2009 11:43 PM

تسلم الأيادى يا غالى

ويارب النصر لمصر

صاحب القلب الميت 11-12-2009 11:52 PM

شكرع على مروركم
يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر

karmen 11-14-2009 12:24 AM

يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر

golden man 11-14-2009 01:22 AM

له يشجع وكله يدعى
يا رب النصرلمصررررررررررررررر

صاحب القلب الميت 11-14-2009 01:23 AM

شكرع على مرورك
يـــا رب النصـــــــــر لمصــــــــــــر


الساعة الآن 04:54 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir