![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
وما الدنيا الاّ ماسنجر كبير
![]() وما الدنيا إلاّ ماسنجر كبير :36_6_4: :36_6_4: :36_6_4: فيها ناس on line على طول جنبك ولو احتجتهم تلاقيهم دايما جاهزين وناس off line دايما مش موجودين حتى لو كانو قريبين وناس away بِعدوا من زمان وغابوا من سنين ******* فيها ناس Busy على طول مشغولين وبيجروا ومش لاحقين وناس out to lunch عايشين علشان ياكلوا وعلى الدنيا ميتين وناس blocked جرحونا كتير وبوجودهم مش مرغوبين ******* وفيها ناس Delete تعبونا معاهم وعلى فراقهم قادرين وفيها اللى عملوا sign in دخلوا وباللي مستنيهم مش عارفين وفيها اللي بقوا sign out راحوا بس فى قلوبنا محفورين ******* :36_9_2: ![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| برنامج ماسنجر الياهو الجديد 2010 برنامج ياهو ماسنجر | ahmedbk90 | منتدي البرامج العامه | 1 | 07-03-2010 08:29 AM |
| نغمة مرتبة و حلوة كتير كتير | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 04-15-2010 07:46 AM |
| هل تملك موقع كبير يستهلك باندويدث كبير شهريا.... هل تشعر ببطي موقعك.... اليك الحل | المتميز قطر | السوق التجارى | 2 | 12-22-2009 04:44 AM |
| خمسة عاشوا في الدنيا لم يخلق واحد منهم في الدنيا | THE KING | منتدى نور الإيمان | 5 | 07-14-2009 05:19 AM |
| الدنيا دي ماسنجر كبيررررر اوي | prince of alex | سلة المحذوفات | 2 | 04-26-2009 06:52 AM |