منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   وما الدنيا الاّ ماسنجر كبير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1760)

Silver 03-26-2008 08:19 AM

وما الدنيا الاّ ماسنجر كبير
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وما الدنيا إلاّ ماسنجر كبير

:36_6_4: :36_6_4: :36_6_4:


فيها ناس
on line
على طول جنبك ولو احتجتهم تلاقيهم دايما جاهزين
وناس
off line
دايما مش موجودين حتى لو كانو قريبين
وناس
away
بِعدوا من زمان وغابوا من سنين
*******
فيها ناس
Busy
على طول مشغولين وبيجروا ومش لاحقين
وناس
out to lunch
عايشين علشان ياكلوا وعلى الدنيا ميتين
وناس
blocked
جرحونا كتير وبوجودهم مش مرغوبين
*******
وفيها ناس
Delete
تعبونا معاهم وعلى فراقهم قادرين
وفيها اللى عملوا
sign in
دخلوا وباللي مستنيهم مش عارفين
وفيها اللي بقوا
sign out
راحوا بس فى قلوبنا محفورين
*******

:36_9_2:

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

night_fox 03-31-2008 11:53 AM

يا سلاااااااااااااااااام يا عم رامى
انت بقيت تقول شعر؟
مكانش العشم
هههههههههههه
شكرا ليك يا رامى

mody eljoker 11-16-2008 03:08 PM

شكرا جزيلا

karmen 05-03-2009 05:10 AM

شكرا رامى
حلو أوى الكلام ده


الساعة الآن 04:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir