![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
جبت لكم لعبه جديده وطريفه اسمها : كلمة احبك من نصيب مين ؟ الشرح كالاتى : كل واحد يدخل يكتب حرف من كلمة أحبك يعنى الاول يدخل ويكتب أ ... والتانى يكتب ح ... والثالث يكتب ب اما الرابع والاخير يكمل الكلمه ويكتب ك ويقول انا بحب فلان ويختار عضو من المنتدى اتمنى انكم تكونوا فهمتوا اللعبه يالله يا جماعة انا عايزة تفاعل وانا هبتدي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأ
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مييييين...........؟, لعبة, بحبك, نسخة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حصريا عربالحجم 2.53جيجاى المنتدى لعبة ابنى بيتك فى قلب أوربا وب | mazika2way | منتدي العاب الكمبيوتر | 0 | 08-23-2010 04:19 AM |
| بحبك يعنى بحبك | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-11-2010 04:17 AM |
| لعبة Command And Conquer 4 - Tiberium Twilight Beta 2009 -- نسخة تجريبية | admin | منتدي العاب الكمبيوتر | 1 | 02-26-2010 01:17 PM |
| لسه بحبك | اوس الواثق | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 10-21-2009 12:09 AM |
| لعبة الإثارة والمغامرة Crysis Maximum Edition 2009 نسخة خاصة بين يديكم | linkin park | منتدي العاب الكمبيوتر | 1 | 08-03-2009 09:41 AM |