منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   لعبة بحبك من نصيب مييييين...........؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10063)

manolly 04-07-2009 01:40 AM

لعبة بحبك من نصيب مييييين...........؟
 

جبت لكم لعبه جديده وطريفه


اسمها : كلمة احبك من نصيب مين ؟


الشرح كالاتى : كل واحد يدخل يكتب حرف من كلمة أحبك


يعنى الاول يدخل ويكتب أ ... والتانى يكتب ح ... والثالث يكتب ب


اما الرابع والاخير يكمل الكلمه ويكتب ك ويقول انا بحب فلان ويختار عضو من المنتدى


اتمنى انكم تكونوا فهمتوا اللعبه




يالله يا جماعة انا عايزة تفاعل

وانا هبتدي
أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأ



karmen 04-07-2009 10:07 PM

ح
لعبه حلوه مانوللى تسلمى

هيمة فرج 04-07-2009 10:24 PM

ب

اية الافكار الجميلة دى يا مانولى

karmen 04-08-2009 02:22 AM

ك
احبك يا مانوللى

golden man 04-08-2009 08:48 AM

ب

....................................

manolly 04-08-2009 08:46 PM

المفروض تقول أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ
وانا اقول ح

karmen 04-08-2009 09:11 PM

وانا اقول
ب

manolly 04-08-2009 09:27 PM

أحبك يا سلمى


karmen 04-09-2009 01:33 AM

اقول
أ

هيمة فرج 04-09-2009 01:40 AM

ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح


الساعة الآن 05:37 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir