![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
اعظم نجاح هوان انجح فى كسب حب الناس من حوله وليس اعتلاء كرسى
جميل الاحساس ده اوى يا لوست تسلم الايااااااااااااااااااااا دى
__________________
وعد العيون اصدق وعود الحب وعنيه قالولى كلام كتير م القلب ان عشت احلم بيه بقالى سنين من غير ما اشوفه انا كان فى قلبى حنين lost love
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اتعلمت, ان........ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اتعلمت النهاردة.... ايه؟؟ | بلابل | عالم ادم | 27 | 04-27-2010 01:12 AM |