منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   اتعلمت ان........ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15900)

lost love 12-18-2009 09:21 AM

اتعلمت ان........
 
1 مرفق
@};-اتعلمت ان
احب واكره.......افرح واحزن.......اضحك وابكى
ولكنى رغم كل الالم عشت واتعلمت%%-

@};-اتعلمت ان
جرحى لايؤلم احد فالوجود غيرى وان بكاء الناس من حولى لن يفيدنى بشئ %%-
@};-اتعلمت ان
افرح مع الناس...وان احزن وحدى...وان دواء مرضى الوحيد هو رضائى بقدرة%%-
@};-اتعلمت ان
من راقب الناس مات كرها من الناس...وان من حاسب الناس على عواطفهم نحوه كانبينه وبينهم حبلامقطوعا لايربط ابدا%%-
@};-اتعلمت ان
البيئه التى نشأنافيها هى التى كونت شخصيتنا وان افكارناوطموحاتناهى التى تعيدصناعه شخصيتناوتغيرمن شكل حياتنا%%-
@};-اتعلمت ان
اعظم نجاح هوان انجح فى كسب حب الناس من حوله وليس اعتلاء كرسى فى منصب%%-
@};-اتعلمت ان
الصمت يولدلدى الاخرين شعورابالغيظ الشديدلانهم يعتبرونه هجومامستترافتكون الاقوى من دون كلام ولاتعب%%-
@};-اتعلمت ان
الانتصار ليس كل شئ ولكن الرغبه فالانتصارهوكل شئ %%-

المحاسب 12-18-2009 08:39 PM

اعظم نجاح هوان انجح فى كسب حب الناس من حوله وليس اعتلاء كرسى

جميل الاحساس ده اوى يا لوست
تسلم الايااااااااااااااااااااا دى

amira abdo 12-18-2009 09:44 PM

@};-اتعلمت ان
الصمت يولدلدى الاخرين شعورابالغيظ الشديدلانهم يعتبرونه هجومامستترافتكون الاقوى من دون كلام ولاتعب%%-
تسلم ايدك يا لوست لاف

lost love 12-19-2009 02:01 AM

تسلمى انتى ياميره انتى والمحاسب
والله الموضوع زاده نور بوجودكم
شكرا على المرور بموضوعى المتواضع

admin 12-19-2009 06:51 AM

البيئه التى نشأنا فيها هى التى كونت شخصيتنا وان افكارنا وطموحاتنا هى التى تعيد صناعه شخصيتنا وتغيرمن شكل حياتنا%%-

lost love 12-19-2009 07:58 PM

البيئه التى نشأنا فيها هى التى كونت شخصيتنا وان افكارنا وطموحاتنا هى التى تعيد صناعه شخصيتنا وتغيرمن شكل حياتنا%%-
*-:)*-:)*-:)
نورتنى والله ياادمن

vindiesel 12-20-2009 01:30 AM

@};-اتعلمت ان
جرحى لايؤلم احد فالوجود غيرى وان بكاء الناس من حولى لن يفيدنى بشئ %%-
@};-اتعلمت ان
افرح مع الناس...وان احزن وحدى...وان دواء مرضى الوحيد هو رضائى بقدرة%%-

صانع الخيال 12-20-2009 04:59 AM

انا اتعلمت
انى مهما كان الحبيب قاسي على
انى لازم استحملة
ليس له احد غيرى
وسأظل الى جانبة دائما
هذا ما تعلمتة

lost love 12-23-2009 05:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صانع الخيال (المشاركة 110697)
انا اتعلمت

انى مهما كان الحبيب قاسي على
انى لازم استحملة
ليس له احد غيرى
وسأظل الى جانبة دائما

هذا ما تعلمتة


شكرا عالرد ياصانع8->


الساعة الآن 04:48 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir