![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
@};-اتعلمت ان
احب واكره.......افرح واحزن.......اضحك وابكى ولكنى رغم كل الالم عشت واتعلمت%%- @};-اتعلمت ان جرحى لايؤلم احد فالوجود غيرى وان بكاء الناس من حولى لن يفيدنى بشئ %%- @};-اتعلمت ان افرح مع الناس...وان احزن وحدى...وان دواء مرضى الوحيد هو رضائى بقدرة%%- @};-اتعلمت ان من راقب الناس مات كرها من الناس...وان من حاسب الناس على عواطفهم نحوه كانبينه وبينهم حبلامقطوعا لايربط ابدا%%- @};-اتعلمت ان البيئه التى نشأنافيها هى التى كونت شخصيتنا وان افكارناوطموحاتناهى التى تعيدصناعه شخصيتناوتغيرمن شكل حياتنا%%- @};-اتعلمت ان اعظم نجاح هوان انجح فى كسب حب الناس من حوله وليس اعتلاء كرسى فى منصب%%- @};-اتعلمت ان الصمت يولدلدى الاخرين شعورابالغيظ الشديدلانهم يعتبرونه هجومامستترافتكون الاقوى من دون كلام ولاتعب%%- @};-اتعلمت ان الانتصار ليس كل شئ ولكن الرغبه فالانتصارهوكل شئ %%-
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اتعلمت, ان........ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اتعلمت النهاردة.... ايه؟؟ | بلابل | عالم ادم | 27 | 04-27-2010 01:12 AM |