منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-08-2009, 10:14 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي وإيه يمنع تيجي نرجع ده أنا صعب اللي بيننا أنساه

عدت سنين على بُعدنا
لا أنا حبيت ولا هان حُبك في يوم
شوف عدا كام من عمرنا
وإحنا بعيد ومفيش جديد

%%-%%-%%-
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
@};-@};-@};-
حبيبي ليه نفضل كده
ده أنا معشتش غير معاك
معقوله كل الوقت ده
مشتاقتليش جنبك أعيش
%%-%%-%%-
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
@};-@};-@};-
لااااا
أنا صعب اللي بيننا أنساه
ولا بعدك دي تبقى حياه
ياما قلبي في بُعدك تاه
حبيبي ليالي
%%-%%-%%-
عدت سنين على بُعدنا
لا أنا حبيت ولا هان حُبك في يوم
شوف عدا كام من عمرنا
وإحنا بعيد ومفيش جديد
%%-%%-%%-
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع

(وإيه يمنع/عمرو مصطفى)

التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 12-12-2009 الساعة 11:29 PM
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
أنساه, اللى, تيجي, بيننا, يمنع, نرجع, وإيه

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هل دموع الحب اقوى!!!!!!!! ام دموع الفراق!!!!!!!!!1 bosbos love منتدي الفنون الادبيه 4 03-11-2010 07:56 AM
هل دموع الحب اقوى ام دموع الفراق؟ bosbos love منتدي الفنون الادبيه 5 01-30-2010 05:06 AM
أنشودة للجوال بيدي نار بيدي نور حسون سبعين دنيا الجوال 0 11-26-2009 06:24 PM
إيه الفرق بيننا وبينهم؟؟!! karmen المنتدى العام 10 09-28-2009 12:47 PM
الفرق بيننا وبينهم 00000نقطة tafa المنتدى العام 1 02-16-2009 04:46 AM


الساعة الآن 10:36 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir