منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   وإيه يمنع تيجي نرجع ده أنا صعب اللي بيننا أنساه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15385)

karmen 12-08-2009 10:14 PM

وإيه يمنع تيجي نرجع ده أنا صعب اللي بيننا أنساه
 
عدت سنين على بُعدنا
لا أنا حبيت ولا هان حُبك في يوم
شوف عدا كام من عمرنا
وإحنا بعيد ومفيش جديد

%%-%%-%%-
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
@};-@};-@};-
حبيبي ليه نفضل كده
ده أنا معشتش غير معاك
معقوله كل الوقت ده
مشتاقتليش جنبك أعيش
%%-%%-%%-
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
@};-@};-@};-
لااااا
أنا صعب اللي بيننا أنساه
ولا بعدك دي تبقى حياه
ياما قلبي في بُعدك تاه
حبيبي ليالي
%%-%%-%%-
عدت سنين على بُعدنا
لا أنا حبيت ولا هان حُبك في يوم
شوف عدا كام من عمرنا
وإحنا بعيد ومفيش جديد
%%-%%-%%-
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع
وإيه يمنع تيجي نرجع وبإيدينا حبيبي نرجع

(وإيه يمنع/عمرو مصطفى)

ELMAGIC MHE 12-09-2009 01:16 AM

تسلم ايدك علي الموضوع
وتقبلي مروري

karmen 12-09-2009 04:31 AM

ميرسي كتير على مرورك الجميل يا محمد

admin 12-09-2009 05:41 AM

ياها
فعلا مواضيعك كلها جميله
حبيبي ليه نفضل كده
ده أنا معشتش غير معاك
معقوله كل الوقت ده

مشتاقتليش جنبك أعيش

amira abdo 12-09-2009 09:17 AM

جميله اوي ياكارمن تسلم ايدك ياقمر

احمدينيو 12-09-2009 09:36 AM

بجد روووووووووووووووووعه ياسارة
شعر جميل اوي بجد
ولا ده كمان هشام عباس وانا مش واخد بالي :-ss

vindiesel 12-10-2009 11:30 AM

ميرسى ليك يا "عمرو مصطفى" يارايق

يوووووووووووووووووووه

قصدى يا "ساره" يارايقه

هههههههههههههههههههه

معلش بقى الامور اتلخبطت تانى

ههههههههههههههه

دى اغنيه عمرو مصطفى

karmen 12-12-2009 11:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدينيو (المشاركة 104946)
بجد روووووووووووووووووعه ياسارة
شعر جميل اوي بجد
ولا ده كمان هشام عباس وانا مش واخد بالي :-ss

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالا
ركز شويه يا حماده
انا مش كل مره هقعد اقولك
ده عمرو مصطفى يا سيدي
هو مش واضح خالص انها اغاني
اوكى عالعموم المره الجايه هبقى اعرفكم

karmen 12-12-2009 11:29 PM

ميرسي كتير أسامه وأميره ومحمد عالمرور


الساعة الآن 06:53 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir