![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
ميرسي أسامه وأميره وفينديزل عالمرور الجميل
نورتوا |
|
#12
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
عشان مهما حصل ومهما نسيت بيبقى حبيبك الأولاني ليه ولو حتى ذكرى في قلبك لكن انك تنساه خالص صعبه اوى دي ميرسي الفرعون العاشق على مرورك نورتنى |
|
#13
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
انتى منوره والله مقلتيليش اسمك ايه؟ |
|
#14
|
|||
|
|||
|
على فكره
انا عاوز اقول حاجه اول مره حد يعرفها فى المنتدى انا نسيت حبى الاول نهائيا مسحته من تاريخى خاااااااااااااااااااالص حطيت عليه ميه نار ومسحت كل ملامحه من قلبى متستغربوش بس هى دى الحقيقه اللى محدش يعرفها خالص غير شخصين اتنين وبس ومش انا السبب فى الفراق ده انا صحيح اتالمت كتير بس انا دلوقت مستريح على الاخر
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#15
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
يعني حتى مبيجيش ان شالله كده ذكرى على بالك؟ صعبه اوى دي أومال انا مش عارفه انسى ليه ده الظاهر كده ان احنا عندنا ناس كتير في المنتدى عندها اراده قويه |
|
#16
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
على فكره يا كارمن
محمد عنده اراده حدييييييييييييييييييييييي د وانا عارفه كده كويس جدا يعنى صدقيه فى اللى بيقوله لانك مش تعرفيه شخصيا زيى من اجمل الشخصيات اللى ممكن تقابليها فى حياتك كلها هو انتى اسمك كارمن فعلا ؟؟ ولا اسمك ايه؟؟ |
|
#17
|
|||
|
|||
|
أنا بردو حاسه ان عنده اراده
وناس كتير هنا عندها إراده وان شاء الله اللي معندوش يتعلم من اللي عنده أنا يا بسوم إسمي ساره |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ليه؟!!, الدنيا, بينسى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تلك هي الدنيا؟؟ | وليد نعيم | سلة المحذوفات | 2 | 01-31-2010 08:22 AM |
| أم الدنيا | beckham | سلة المحذوفات | 1 | 01-29-2010 06:10 AM |
| أم الدنيا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 11-24-2009 07:53 AM |
| ::::هي الدنيا كده:::: | karmen | المنتدى العام | 7 | 09-03-2009 03:29 AM |
| خمسة عاشوا في الدنيا لم يخلق واحد منهم في الدنيا | THE KING | منتدى نور الإيمان | 5 | 07-14-2009 05:19 AM |