![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() بجد الموضوع ده مهم جداً ولازم كل واحد فينا يدخل ويشوف البيبسي اللي احنا بنشربه بيتعمل ازاي وبنشرب ايه بالظبط انا عملت الموضوع ده لاول مرة هنا في منتدى لوما زوما ويارب نستفاد منه انا عن نفسي كنت مدمن بيبسي بس فعلا بعد الصور دي واللي شفته خلاص مش عايز اعرفها تاني.. هانضطر اسفين اننا نجيب نفس المنتج بس باسم تاني مستورد من اوروبا .. غالي بس نضيف.. نشوف الصور ... ![]() زجاج داخل الزجاجه ![]() رمال داخل الزجاجه ![]() شلموه عشان توفر عليكم الشراء له ![]() مجموعه بيبسي للموت ![]() زباله يا جاهل ![]() ورق شجر ![]() ![]() اسمنت ابيض من الى تحت الحوض ![]() دي بقى نكته ورق جرائد يا ترى كان اهرام ولا جمهوريه ![]() شلموه اتفووووووووووه ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() لسه ناوي تشرب بيبسي تاني ؟؟ ![]() ![]() التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 08-11-2008 الساعة 03:48 AM |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ههههههه شو هاد القرف الصراحه بيبسي مش طيبه بس كوكا كولا!!
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] صياماً مقبولا وافطاراً شهياً
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
ههههههه شو هاد القرف الصراحه بيبسي مش طيبه بس كوكا كولا!!
شكراً لأنذارنا
__________________
Bl!nKy [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
مشكوووووووور على الصور
كل هاد في ببسي!!!!!!!! ![]() ![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
شفت خيو كل هاد فى البيبسي
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
فعلاً ... أنا كل يوم بشوف كلام فى الجرايد
وكله بيكلم على اللى بيحصل فى البيبسى وأضراره والواحد بيحاول أنه يقلله على قد ما يقدر مشور ليك يا عمرو على التنبيه
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
لا شكر على واجب ..
وشكرا لمرورك |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لعبه بيبسى مان بحجم 10 ميجا Pepsiman [ PC Game] 10Mb only | admin | منتدي العاب الكمبيوتر | 1 | 05-12-2010 07:25 PM |
| هذا رقم تليفونك ولو مش مصدق جرب وهتشوف | gollom | سلة المحذوفات | 2 | 01-02-2010 01:45 AM |
| ألحقلك حته جاتوه وازازه بيبسى | nada minnie | منتدى الترحيب والاهداءات | 23 | 12-11-2009 09:01 AM |
| لعبة مصدق ولا مش مصدق؟حلوة حلوة يلا نلعبها | manolly | اللعـــب | 53 | 09-26-2009 12:27 AM |
| معنى كلمة بيبسي | قطرات الندى | المنتدى العام | 2 | 12-14-2008 10:07 AM |