![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
الدنيا.. مسنجر كبير فيها ناس ...... on line..... على طول جنبك ولو احتجتهم تلاقيهم دايما جاهزين وناس ...... off line.... دايما مش موجودين حتى لو كانو قريبين وناس ...... away .... بعدوا من زمان وغابوا من سنين وناس ...... Busy .... على طول مشغولين وبيجروا ومش لاحقين وناس ...... out to lunch .... عايشين علشان ياكلوا وعلى الدنيا ميتين وناس ...... blocked .... جرحونا كتير وبوجودهم مش مرغوبين وناس ...... Delete .... تعبونا معاهم وعلى فراقهم قادرين وفيها اللى عملوا ...... sign in .... دخلوا وباللي مستنيهم مش عارفين وفيها اللي صاروا .... sign out ..... راحوابس فى مع تحياتي: prince of alex
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#2
|
|||
|
|||
|
شكرا برنس أليكس
تسلم حاجات جامده جدا والله |
|
#3
|
||||
|
||||
![]() [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] نرجو المعذرة فى نقل الموضوع إلى السلة جزاكم الله خيراً والله المستعان |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ماسنجر, الدنيا, كبيررررر |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| Y! Multi Messenger 8.x and 9.x فتح اكثر من ماسنجر ياهو | ahmedbk90 | منتدي البرامج العامه | 0 | 07-14-2010 08:00 AM |
| برنامج ماسنجر الياهو الجديد 2010 برنامج ياهو ماسنجر | ahmedbk90 | منتدي البرامج العامه | 1 | 07-03-2010 08:29 AM |
| خمسة عاشوا في الدنيا لم يخلق واحد منهم في الدنيا | THE KING | منتدى نور الإيمان | 5 | 07-14-2009 05:19 AM |
| وما الدنيا الاّ ماسنجر كبير | Silver | اضحك من قلبك | 3 | 05-03-2009 05:10 AM |
| مفاجأة ماسنجر خاص للبنات .. | -=(Lonley Girl)=- | عالم حواء | 9 | 08-07-2008 09:33 PM |