منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   سلة المحذوفات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   الدنيا دي ماسنجر كبيررررر اوي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10323)

prince of alex 04-26-2009 03:11 AM

الدنيا دي ماسنجر كبيررررر اوي
 
الدنيا.. مسنجر كبير






فيها ناس

...... on line.....


على طول جنبك ولو احتجتهم تلاقيهم دايما جاهزين


وناس

...... off line....


دايما مش موجودين حتى لو كانو قريبين


وناس

...... away ....


بعدوا من زمان وغابوا من سنين


وناس

...... Busy ....


على طول مشغولين وبيجروا ومش لاحقين



وناس

...... out to lunch ....


عايشين علشان ياكلوا وعلى الدنيا ميتين



وناس

...... blocked ....


جرحونا كتير وبوجودهم مش مرغوبين



وناس

...... Delete ....


تعبونا معاهم وعلى فراقهم قادرين



وفيها اللى عملوا

...... sign in ....


دخلوا وباللي مستنيهم مش عارفين

وفيها اللي صاروا


.... sign out .....

راحوابس فى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] قلوبنا محفورين [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


مع تحياتي:

prince of alex

karmen 04-26-2009 03:36 AM

شكرا برنس أليكس
تسلم
حاجات جامده جدا والله

admin 04-26-2009 06:52 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

نرجو المعذرة فى نقل الموضوع إلى السلة

جزاكم الله خيراً

والله المستعان



الساعة الآن 03:16 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir