منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه > الابداعات الفنيه للاعضاء

مشاهدة نتائج الإستطلاع: أية رايك فى الأغنية ؟
جميلة جدا 0 0%
جميلة 0 0%
متوسطة 0 0%
مش حلوة 0 0%
المصوتون: 0. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-11-2009, 10:25 PM
رانى سعيد رانى سعيد غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 9
عاجل(الماجيك) جزء من تاليفى ( رانى سعيد )

لو الدموع
لو الدموع نزلت مطـــــــر لو هاعيش بعدك خطـــــر
عمرى م هرجع تانى ليــك قلبى خلاص أصبح حجر
لوهمومى حمل الجبـــــــال وحبى ليك عدد الرمــــال
حيفضل الرجوع محــــــال جرح ومعدش له أثــــــر
الشوق خلاص أصبح رماد وتحول الحنين عنـــــــاد
والحب أصبح شىء جماد ملوش مكان بين البشـــــر

التعديل الأخير تم بواسطة رانى سعيد ; 02-11-2009 الساعة 10:31 PM
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
تاليفى, سعيد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
من أوراق زوج.......سعيد جدا!!!! radwan اضحك من قلبك 3 05-04-2009 12:01 AM
من اوراق زوج سعيد جدا.... الحلقة8 radwan اضحك من قلبك 3 05-04-2009 12:00 AM
اخى كيف تكون سعيد وليد نعيم المنتدى العام 3 01-08-2009 11:03 AM
عيد سعيد ياعموره محمد شريف منتدى الترحيب والاهداءات 13 01-07-2009 07:27 AM
عيد ميلاد سعيد يا هيمة ملاك الروح منتدى الترحيب والاهداءات 11 09-01-2008 11:31 PM


الساعة الآن 10:06 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir