منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   جزء من تاليفى ( رنى سعيد ) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9343)

رانى سعيد 02-11-2009 10:25 PM

جزء من تاليفى ( رانى سعيد )
 
لو الدموع
لو الدموع نزلت مطـــــــر لو هاعيش بعدك خطـــــر
عمرى م هرجع تانى ليــك قلبى خلاص أصبح حجر
لوهمومى حمل الجبـــــــال وحبى ليك عدد الرمــــال
حيفضل الرجوع محــــــال جرح ومعدش له أثــــــر
الشوق خلاص أصبح رماد وتحول الحنين عنـــــــاد
والحب أصبح شىء جماد ملوش مكان بين البشـــــر

Silver 02-13-2009 07:58 AM

كلمات جميلة

تسلم ايديك رانى

ومرحباً بك معنا ف الماجيك

THE KING 02-26-2009 12:16 AM

منورنا واشعارك منورانا

karmen 04-09-2009 07:14 AM

كلام جميل رانى تسلم


الساعة الآن 01:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir