منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-27-2010, 12:41 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي لما الميزانــــ يختلـــ

لما الميزانــــ يختلـــ




ناس علمتهم
كبرتهـــــــم
وصلتهم بر الأمان
نمت وصحيت
بصيت لقيت
غدر وأسية وأربع حيطان




ناس علمتهم
كبرتهـــــــم
وصلتهم بر الأمان
نمت وصحيت
بصيت لقيت
غدر وأسية وأربع حيطان




ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
مطمرش فيهم
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
هانت عليهم
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
مطمرش فيهم الهنا اللى سقيته ليه
هانت عليهم عشرتى وحبى ليه
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!



لما الميزان يختل ابن الاصول ينذل
ويقول يا دنيا ليه
دلوقتى غيرك قل
جبل المودة انهد
والدمع سال على الخد
والقلب باقى حزين
وبروحه ما تنعد



تبكى عيونى دمع
اصرخ ومين يهتم
وفى لمة الأفراح
والهم لم يلتم

الدنيا حالها يجن
عليا ليه ما تحن
والشعر الاسمر شاب
وانا صغير السن




اه من الحنين لو داب
الدنيا تصبح غاب
وتيجى يوم تلاقيه
على كل لون يا عذاب
وسنين على ده الحال
عايش انا رحال

قادر يارب كريم
تغير الاحوال
ناس علمتهم
كبرتهـــــــم
وصلتهم بر الأمان


__________________
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الميزانــــ, يختلـــ


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 07:06 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir