منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   لما الميزانــــ يختلـــ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20771)

admin 04-27-2010 12:41 AM

لما الميزانــــ يختلـــ
 
لما الميزانــــ يختلـــ


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ناس علمتهم
كبرتهـــــــم
وصلتهم بر الأمان
نمت وصحيت
بصيت لقيت
غدر وأسية وأربع حيطان


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ناس علمتهم
كبرتهـــــــم
وصلتهم بر الأمان
نمت وصحيت
بصيت لقيت
غدر وأسية وأربع حيطان


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
مطمرش فيهم
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
هانت عليهم
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
مطمرش فيهم الهنا اللى سقيته ليه
هانت عليهم عشرتى وحبى ليه
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لما الميزان يختل ابن الاصول ينذل
ويقول يا دنيا ليه
دلوقتى غيرك قل
جبل المودة انهد
والدمع سال على الخد
والقلب باقى حزين
وبروحه ما تنعد

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تبكى عيونى دمع
اصرخ ومين يهتم
وفى لمة الأفراح
والهم لم يلتم

الدنيا حالها يجن
عليا ليه ما تحن
والشعر الاسمر شاب
وانا صغير السن


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اه من الحنين لو داب
الدنيا تصبح غاب
وتيجى يوم تلاقيه
على كل لون يا عذاب
وسنين على ده الحال
عايش انا رحال

قادر يارب كريم
تغير الاحوال
ناس علمتهم
كبرتهـــــــم
وصلتهم بر الأمان



lost love 04-27-2010 01:42 AM

والله العظيم ماعرفه بجد اقول ايه
اللسان عجز عن الكلام
لشده اعجابى بالموضوع
بجد كلمات جميله جدا يااسامه

بلابل 04-27-2010 01:56 AM

بجد تسلم ايدك يا اسامة

كلمات رائعة


الساعة الآن 09:31 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir