![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
جهاز ATARI 600XL وصل المزاد عليه فى اى باى ل 150 دولار يعنى حوالى 750 ج انا معنديش حساب فيزا ولا على باى بال ولا اجيد التعامل مع اى باى اللى بيجيد التعامل ودايس وعنده حساب باى بال يشترى منى الجهاز ب 250 ج وحلال عليه الباقى نظير مجهوده فى البيع والشحن بس لازم يشترى الأول ويدرس الموضوع وادخلوا على اى باى واتأكدوا وده مش نصب والله
![]() [email protected] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
__________________
الله ربي |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اللي يوصل رقم ((3)) يقرأ لنا الرساله اللي بجواله | البسمه الخجوله | اللعـــب | 4 | 08-14-2010 07:56 AM |
| اللي يقولّك فُكّك من اللي إنت فيه سيبك مِنُّه | karmen | المنتدى العام | 3 | 10-16-2009 10:02 AM |
| الآن أبحث في أكثر من 35 موقع رفع موقع رائع ومميز يستحق التجربة | ukool | منتدي البرامج العامه | 2 | 08-20-2009 10:56 AM |
| عمل حساب على الرابيدشير | gogodone | منتدي العاب الكمبيوتر | 4 | 09-08-2008 03:01 AM |
| واجهة موقع مجانية لاصحاب شركات الاستضافة من تصميم موقع الماجيك | عبدالرحمن | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 9 | 04-14-2008 10:14 AM |