![]() |
موقع EBAY للمزايدات اللى دايس فيه وعنده فيزاى او حساب Pay
جهاز ATARI 600XL وصل المزاد عليه فى اى باى ل 150 دولار يعنى حوالى 750 ج انا معنديش حساب فيزا ولا على باى بال ولا اجيد التعامل مع اى باى اللى بيجيد التعامل ودايس وعنده حساب باى بال يشترى منى الجهاز ب 250 ج وحلال عليه الباقى نظير مجهوده فى البيع والشحن بس لازم يشترى الأول ويدرس الموضوع وادخلوا على اى باى واتأكدوا وده مش نصب والله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [email protected] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 01:54 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir