منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانــات الكمبيـوتر والإنتـرنت (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=117)
-   -   موقع EBAY للمزايدات اللى دايس فيه وعنده فيزاى او حساب Pay (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=24314)

أبو مشاري 12-12-2010 10:36 AM

موقع EBAY للمزايدات اللى دايس فيه وعنده فيزاى او حساب Pay
 
جهاز ATARI 600XL وصل المزاد عليه فى اى باى ل 150 دولار يعنى حوالى 750 ج انا معنديش حساب فيزا ولا على باى بال ولا اجيد التعامل مع اى باى اللى بيجيد التعامل ودايس وعنده حساب باى بال يشترى منى الجهاز ب 250 ج وحلال عليه الباقى نظير مجهوده فى البيع والشحن بس لازم يشترى الأول ويدرس الموضوع وادخلوا على اى باى واتأكدوا وده مش نصب والله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[email protected]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 01:54 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir