![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
اعزائى .....
كلنا نهتم ببيوتنا من الداخل...... الديكورات.......الحوائط ....وكل شىء فى الداخل نحرص ان يكون جميلا لكن كم واحدة اعطت باب البيت الاهتمام نفسه؟... ان باب البيت هو واجهه البيت الاولى التى تتحدث عن اهل البيت وشكل البيت من الداخل لهذا احضرت لكم مجموعة من الابواب جمعتها لكم وانتقيتها بحيث تناسب جميع الاذواق.... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دى ابو اب محلاة بالفيرفورجيه وممكن تختارى اى لون للزجاج اللى وراه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دى مجموعة ابواب لها اشكال جميلة ومختلفة تقدرى تغيرى الوان الدهان بتاعها بحسب ذوقك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دا باب جميل مزين بالاويمة البارزة لمحبى الستيل وشغل الخشب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دا باب جميل يدخل فيه الزجاج باسلوب مبتكر يصلح ايضا كباب فيللا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دى مجموعة ابواب تم تجميلها بالزجاج المرسوم ويمكنك ادخال بعض الالوان الصريحة فى رسوم الزجاج لاعطائها حيوية [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دا باب شيك استخدمت فيه المرايا مع الخشب المحفور [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دا بقى باب من اللون الجوزى انما كلاسيكى اووووووى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دا كمان باب شيك اوى محلى بالخشب الحفر وهويصلح كذلك لفيللا وياريت لو عجبكو الموضوع متنسونيش من التقييم ![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ميكروباص على ابواب جهنم...بالصورررر | manolly | المنتدى العام | 8 | 03-07-2010 07:33 AM |
| زود دخلك وحقق حلمك واطرق ابواب المجد | فراسوووو | المنتدى العام | 0 | 01-25-2010 12:08 PM |
| كابريس موديل 90 ابواب | admin | الصـــور ومقاطع الفيديو | 2 | 06-17-2009 10:39 PM |
| *$ الشقه $* خش وشاهد الحلقات الجميله واللقاءات المثيره | Elmjeck | المنتدى العام | 10 | 09-10-2008 03:36 PM |
| الردود والاسئله التى يتم طرحها على موضوه( الشقه) | Elmjeck | المنتدى العام | 6 | 04-15-2008 11:13 AM |