منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   ديكورات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=63)
-   -   ابواب الشقه بس تحفه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=21685)

admin 07-16-2010 09:00 AM

ابواب الشقه بس تحفه
 
اعزائى .....

كلنا نهتم ببيوتنا من الداخل...... الديكورات.......الحوائط ....وكل شىء فى الداخل نحرص ان يكون جميلا

لكن كم واحدة اعطت باب البيت الاهتمام نفسه؟... ان باب البيت هو واجهه البيت الاولى التى تتحدث عن اهل البيت وشكل البيت من الداخل

لهذا احضرت لكم مجموعة من الابواب جمعتها لكم وانتقيتها بحيث تناسب جميع الاذواق....


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


دى ابو اب محلاة بالفيرفورجيه وممكن تختارى اى لون
للزجاج اللى وراه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
دى مجموعة ابواب لها اشكال جميلة ومختلفة تقدرى تغيرى الوان الدهان بتاعها بحسب ذوقك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دا باب جميل مزين بالاويمة البارزة لمحبى الستيل
وشغل الخشب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دا باب جميل يدخل فيه الزجاج باسلوب مبتكر يصلح ايضا كباب فيللا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دى مجموعة ابواب تم تجميلها بالزجاج المرسوم ويمكنك ادخال بعض
الالوان الصريحة فى رسوم الزجاج لاعطائها حيوية

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دا باب شيك استخدمت فيه المرايا مع الخشب المحفور

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دا بقى باب من اللون الجوزى انما كلاسيكى اووووووى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


دا كمان باب شيك اوى محلى بالخشب الحفر وهويصلح كذلك لفيللا

وياريت لو عجبكو الموضوع متنسونيش من التقييم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 07-16-2010 12:40 PM

تسلم يا ادمن
روعه

admin 07-16-2010 11:50 PM

ردك هو الاروع هيمه


وفينك

دبدوباية 07-18-2010 07:00 AM

الله الله الله
أدمن دخل بتقل ف ساحة الديكور وشكله كدا ناوى يقعدنا كلنا ف البيت
ايه الجمال والروعة دى يا أدمين
بجد حاجة قمة ف الشياكة والأناقة
تسلم ايديك بجد
واسمحلى انى أقيمه

admin 07-19-2010 12:47 AM

تسلمى على التقييم


وده من بعض ما عندكم

دبدوباية 07-19-2010 02:16 AM

بعض ما عندنا ايه بقى
انت خلاص كدة مسحتنا كلنا بأستيكة
يعنى بعد الجمال اللى انت حاطه دا أنا ممكن أعمل ايه بقى



الساعة الآن 05:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir