عرض مشاركة واحدة
  #195  
قديم 05-04-2009, 11:16 AM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
افتراضي

1- اسمك وسنك وعنوانك ووظفتك؟؟
رامى التهامى - 21 - مصـــ إسطنها ـــر - طالب(

2- ما اكتر شئ يعجبكم فى كارمن؟؟
روحها حلوة وطيبة ومحبوبة ونقول إحتماعية أوى أوى ، لفتت الأنظار ليها فى المنتدى ، لدرجة أن أنا حسيت أنها معانا من زمان8->

3- ماهو الشئ الى يجب تغيرو فى كارمن من وجهة نظركم؟؟
مش عارف - بس بالنسبة لردودها نقول تغير فكرتها عن الرجالة :ar!

4-نصيحة توجهوها لكارمن؟؟
أنا أقولها " الناس مش زى بعضها " وفى الحلو وفى الوحش
ومش معنى أننا اتصدمنا من واحد يبقى الباقى كل وحش
بس ياريت نكون استفدنا من التجربة الأولى
عشان نقدر نحسن الإختيار بعد كده :-bd


سؤال سيلفر بس

ما هو الشئ الى ممكن يقدمو فريق عمل المنتدى لكارمن ؟؟
أنا بجد مش عارف أقدر اقدملها إيه ، وخصوصاً مع مشاركاتها وتنشيطها للمواضيع ، وكمان وصولها للألفية التالتة " ألف مبروك " @};-

أنا أقول انى احذف شوية من مشاركاتها عشان ماتسبقنيش "إيه رأيكم " ما أظنش هلاقى حاجة أحسن من كده نقدمها ليها >

أنا بهزر طبعاً - وبما إن بلابل أمر نقدر نقول أنها ممكن تأخد لقب خاص " حسب رغبتها " :-?

سؤال لكل واحد فيكم توجهو لكارمن؟؟بعد اجابتكم على الاسئلة؟؟
ياترى بعد تجربتك الأولى هتخوضى التجربة تانى ؟;
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس