أولا أنا آسف جدا جدا جدا جدا جدا على التأخير ده
أنا شكلي عطلت الموضوع أان أسف يا جماعه
ونرجع تاني لنشاطنا
أحنا مين : مجموعه "
Alaska" مجموعه منظمه على أعلى مستوى
بنفكر بشكل منطقي وسليم وعلمي محدد معظمنا متعملين وعلى مستوى كبير جدا
يعني فينا ناس مخلصه لحد 2 و3 أعدادي كمان
كان أسمنا قبل كده "
الشطيف والنشره " بس جينا نعملها نشيد ممزجتش معايا على الربابا"معانا ناس موسيقين برده "
وبعد كده سمينا نفسنا "
السميط والقشطه " بس معرفتش اعملها علم كويس يليق بيها
وفي الاخر جه الكبير بتاعنا وسمانا
^

^^

^ التغيير والهجره ^

^^

^
=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))
المهم يلا بقى مستني المواضيع الي هرد عليها