حياتي معاك بتنهيها ومفيش عندي أمل فيها
حياتي معاك بتنهيها
ومفيش عندي أمل فيها
دموعي لمّا ببكيها مبتشوفهاش
%%-%%-%%-
تعبت معاك من الوحده
ولاقيت منك مفيش فايده
سنين جنبك بتتقضى ومحستهاش
%%-%%-@};-@};-%%-%%-
كام مره سبتني وكام حاجه بيننا ناسيها
ليه دايماً أنا يا حبيبي آخر حاجه تفكّر فيها
%%-%%-@};-@};-%%-%%-
حياتي معاك بتنهيها
ومفيش عندي أمل فيها
دموعي لمّا ببكيها مبتشوفهاش
%%-%%-%%-
تعبت معاك من الوحده
ولاقيت منك مفيش فايده
سنين جنبك بتتقضى ومحستهاش
%%-%%-%%-
فين إنت وفين أنا وفين كل كلامك ليّه
ليه مش واخد بالك منِّي وبتستهتر دايماً بيّه
(حياتي معاك/زيزي)
التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 12-12-2009 الساعة 11:35 PM
|