عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-08-2009, 10:10 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
خاص(الماجيك) حياتي معاك بتنهيها ومفيش عندي أمل فيها

حياتي معاك بتنهيها
ومفيش عندي أمل فيها
دموعي لمّا ببكيها مبتشوفهاش

%%-%%-%%-
تعبت معاك من الوحده
ولاقيت منك مفيش فايده
سنين جنبك بتتقضى ومحستهاش


%%-%%-@};-@};-%%-%%-

كام مره سبتني وكام حاجه بيننا ناسيها
ليه دايماً أنا يا حبيبي آخر حاجه تفكّر فيها

%%-%%-@};-@};-%%-%%-

حياتي معاك بتنهيها
ومفيش عندي أمل فيها
دموعي لمّا ببكيها مبتشوفهاش
%%-%%-%%-
تعبت معاك من الوحده
ولاقيت منك مفيش فايده
سنين جنبك بتتقضى ومحستهاش

%%-%%-%%-
فين إنت وفين أنا وفين كل كلامك ليّه
ليه مش واخد بالك منِّي وبتستهتر دايماً بيّه

(حياتي معاك/زيزي)

التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 12-12-2009 الساعة 11:35 PM
رد مع اقتباس