حبيبى احمد
انا بشكرك على الاهتمام
بس ده مش معنها انك مش شايف شغلك او مش كفاءه انك تكون على القسم
بس كل الفكره انا اللى موجد بيسد
والحمد لله انا على ثقه فى الناس الى معايا
ومش تفرق انت او الاداره
تمام
وبالنسبه لكارمن
تسلمى على شعورك
وانتى اكيد قدها
بس الفكره قايمه ان الان بقى فى تفاعل ونشاط وممكن تضع موضع اليوم
بكره متعرفش مكانه
وكمان فى مواضيع مكرره ومواضيع مخالف بتحتاج تدخل من الاول علشان
ميحصلش شد وجزب بين الاعضاء
وده مش معنه عدم الثقه فى فريق العمل لاسمح الله
لا بالعكس
برضه انتو ليكم دور وقيمين بيه
وكلنا ايد واحده
ونساعد بعض
وميرسى ليكم على التشاور
وتذكرو قول الرسول امرهم شور بينهم