عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 12-07-2009, 08:48 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

حبيبى احمد

انا بشكرك على الاهتمام

بس ده مش معنها انك مش شايف شغلك او مش كفاءه انك تكون على القسم


بس كل الفكره انا اللى موجد بيسد

والحمد لله انا على ثقه فى الناس الى معايا

ومش تفرق انت او الاداره


تمام


وبالنسبه لكارمن

تسلمى على شعورك

وانتى اكيد قدها

بس الفكره قايمه ان الان بقى فى تفاعل ونشاط وممكن تضع موضع اليوم

بكره متعرفش مكانه

وكمان فى مواضيع مكرره ومواضيع مخالف بتحتاج تدخل من الاول علشان
ميحصلش شد وجزب بين الاعضاء

وده مش معنه عدم الثقه فى فريق العمل لاسمح الله

لا بالعكس

برضه انتو ليكم دور وقيمين بيه

وكلنا ايد واحده

ونساعد بعض


وميرسى ليكم على التشاور

وتذكرو قول الرسول امرهم شور بينهم


__________________
رد مع اقتباس