منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   هو مين في الدنيا دي بينسى أول حب ليه؟!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15394)

karmen 12-09-2009 04:29 AM

هو مين في الدنيا دي بينسى أول حب ليه؟!!
 
@};-@};-%%-%%-@};-@};-
ساعات لمّا بسهر وأفكر في أيام زمان
بستغرب عشان لسه فاكر حبيبي اللي كان
إحنا بعدنا عن بعض لكن هواه مش ناسيه
وهو أكيد برضه فاكر وحيران كمان


جوايا ويايا وف قلبي على طول
قُدامي في أحلامي بيغني ويقول



هو مين في الدنيا دي
بينسى أول حب ليه
وأنا لو هنسى .. هنسى إيه أنا واللا إيه
@};-@};-%%-%%-@};-@};-
زمان عشنا أجمل حكايه ياريت لوتعود
ده شاف أحلى أيام معايا وأجمل وعود


أنا شايفو بعنيا حواليا زي ملاك
وعيونه بتخونه وبتقوللي هستناك


هو مين في الدنيا دي
ينسى أول حب ليه
وأنا لو هنسى ..هنسى إيه أنا واللا إيه
@};-@};-%%-%%-@};-@};-
(جوايا/هشام عباس)

احمدينيو 12-09-2009 04:34 AM

بجد شعر فوق الوصف ياسارة
روووووووووووعه
تسلم ايدك بجد
وفعلا الحب الاول مبيتنسيش

karmen 12-09-2009 05:11 AM

طبعا يا احمد عمره ما بيتنسي
وأكيد دي أغنية هشام عباس لو كنت متعرفش يعني
ميرسي كتير على مرورك الجميل

احمدينيو 12-09-2009 05:33 AM

ينهار
انا اتفضحت ياجدعان
وسايباني عمال اتكلم
ماشي ليك يوم يا هشام يا عباس

admin 12-09-2009 05:44 AM

هو مين في الدنيا دي
ينسى أول حب ليه
وأنا لو هنسى ..هنسى إيه أنا واللا إيه



amira abdo 12-09-2009 09:13 AM

جميله اوي ياكوكي تسلم ايدك ع الكلمات


الفرعون العاشق 12-09-2009 08:01 PM

هو مين في الدنيا دي
بينسى أول حب ليه

انا بقى نسيت اول حب لياااا
غريبه صح ؟؟
تسلم ايدك كارمن

vindiesel 12-10-2009 11:34 AM

ميرسى كا رمن على الكلمات

دى اغنيه هشام عباس اسمها " جوايا" من البوم "سيبها تحبك"

lost love 12-12-2009 07:03 AM

جوايا ويايا وف قلبي على طول
قُدامي في أحلامي بيغني ويقول
هشام عباس او تامر حسنى
المهم حسن الاختيار
بس فعلا جميله جدا
بس بجد انتى احلى كتييييييييييييييييييييير

karmen 12-12-2009 07:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدينيو (المشاركة 104752)
ينهار
انا اتفضحت ياجدعان
وسايباني عمال اتكلم
ماشي ليك يوم يا هشام يا عباس

هههههههههههههههههههههه
معلش بقى يا احمد
المره الجايه ابقى ركز

karmen 12-12-2009 07:53 AM

ميرسي أسامه وأميره وفينديزل عالمرور الجميل
نورتوا

karmen 12-12-2009 07:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفرعون العاشق (المشاركة 105107)
هو مين في الدنيا دي
بينسى أول حب ليه
انا بقى نسيت اول حب لياااا
غريبه صح ؟؟
تسلم ايدك كارمن

فعلاً غريبه جداااااااااا
عشان مهما حصل ومهما نسيت
بيبقى حبيبك الأولاني ليه ولو حتى ذكرى في قلبك
لكن انك تنساه خالص
صعبه اوى دي
ميرسي الفرعون العاشق على مرورك
نورتنى

karmen 12-12-2009 07:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost love (المشاركة 106338)
جوايا ويايا وف قلبي على طول
قُدامي في أحلامي بيغني ويقول
هشام عباس او تامر حسنى
المهم حسن الاختيار
بس فعلا جميله جدا
بس بجد انتى احلى كتييييييييييييييييييييير

ميرسي كتير ليكي لوست
انتى منوره والله
مقلتيليش اسمك ايه؟

vindiesel 12-12-2009 11:34 PM

على فكره

انا عاوز اقول حاجه اول مره حد يعرفها فى المنتدى

انا نسيت حبى الاول نهائيا

مسحته من تاريخى خاااااااااااااااااااالص

حطيت عليه ميه نار ومسحت كل ملامحه من قلبى

متستغربوش بس هى دى الحقيقه اللى محدش يعرفها خالص غير شخصين اتنين وبس

ومش انا السبب فى الفراق ده

انا صحيح اتالمت كتير بس انا دلوقت مستريح على الاخر



karmen 12-13-2009 12:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 106821)
على فكره


انا عاوز اقول حاجه اول مره حد يعرفها فى المنتدى

انا نسيت حبى الاول نهائيا

مسحته من تاريخى خاااااااااااااااااااالص

حطيت عليه ميه نار ومسحت كل ملامحه من قلبى

متستغربوش بس هى دى الحقيقه اللى محدش يعرفها خالص غير شخصين اتنين وبس

ومش انا السبب فى الفراق ده

انا صحيح اتالمت كتير بس انا دلوقت مستريح على الاخر


نسيت حبك الأولاني خالص خالص؟؟
يعني حتى مبيجيش ان شالله كده ذكرى على بالك؟
صعبه اوى دي
أومال انا مش عارفه انسى ليه
ده الظاهر كده ان احنا عندنا ناس كتير في المنتدى عندها اراده قويه

basoom 12-13-2009 12:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 106914)
نسيت حبك الأولاني خالص خالص؟؟
يعني حتى مبيجيش ان شالله كده ذكرى على بالك؟
صعبه اوى دي
أومال انا مش عارفه انسى ليه
ده الظاهر كده ان احنا عندنا ناس كتير في المنتدى عندها اراده قويه


على فكره يا كارمن

محمد عنده اراده حدييييييييييييييييييييييي د

وانا عارفه كده كويس جدا

يعنى صدقيه فى اللى بيقوله لانك مش تعرفيه شخصيا زيى

من اجمل الشخصيات اللى ممكن تقابليها فى حياتك كلها

هو انتى اسمك كارمن فعلا ؟؟ ولا اسمك ايه؟؟

karmen 01-23-2010 09:05 PM

أنا بردو حاسه ان عنده اراده
وناس كتير هنا عندها إراده
وان شاء الله اللي معندوش يتعلم من اللي عنده
أنا يا بسوم إسمي ساره


الساعة الآن 01:55 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir