منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هام لكل عضو ومشرف/فضفضه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9884)

بلابل 05-03-2009 07:14 AM

دايما متعودين منك على المواضيع الجامدة دى منك

انما بالنسبة للموضوع انت عارف رائى وانا قلتهولك قبل كدا لما كنت عندى

فاكر ولا ناسى

الغيرة شئ جميل جدا بس لما تكون غيرة حميمة

بمعنى اننا نغير من بعض للاحسن والافضل

مش الغيرة الى تودينا لطريق الخطا

بجد انا نفسى اقلك كتيير بس الكل عارف الغيرة المسموحة من الغير مسموحة

فى مثل بيقلك

العين مش بتكرة الا الاحسن منها

بس يكون فى الصح

مش فى الغلط

لان لو فى الغلط

يبقى مش غيرة بقى حقد على الانسان نفسو

الافضل المحبة والكلمة الطيبة

تقبل مرورى جوست


الساعة الآن 12:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir