![]() |
منوره المنتدي ؛شكرا ع الموضوع
ميزتي اني طيبه كتير وعيبي اني عصبيه بزياده |
اهلا بيك تسلمي ع الموضوع
ميزتي اني طيبه وعيبي برضو اني طيبه وعصبيه بزياده |
بالنسبة للميزة أنا مقدرش أقولك عليها لأنه مايشكرشش ف نفيه غير ابليس بس أخطر عيب فيا بجد انى عصبية جدا جدا وانى مش بثق ف الناس بسهولة |
| الساعة الآن 10:31 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir