منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   للجريئه فقط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16022)

الملاك الابيض 12-24-2009 12:15 PM

منوره المنتدي ؛شكرا ع الموضوع
ميزتي اني طيبه كتير
وعيبي اني عصبيه بزياده

الملاك الابيض 12-24-2009 12:20 PM

اهلا بيك تسلمي ع الموضوع
ميزتي اني طيبه
وعيبي برضو اني طيبه
وعصبيه بزياده

دبدوباية 12-25-2009 09:10 PM

بالنسبة للميزة أنا مقدرش أقولك عليها لأنه مايشكرشش ف نفيه غير ابليس
بس أخطر عيب فيا بجد انى عصبية جدا جدا
وانى مش بثق ف الناس بسهولة


الساعة الآن 10:31 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir