منتدي q8-one.com  

العودة   منتدي q8-one.com > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

عالم ادم حوار هادف مفيد بدون تجريح

موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 2009-10-01, 11:30 PM
الصورة الرمزية اوس الواثق
اوس الواثق اوس الواثق غير متواجد حالياً

اوس الواثق is on a distinguished road

ما اسم مدرستك الابتدائيه و الاعداديه والثانويه؟مدرسه الابتدائي كان اسمها شهيد عمرو نصر ومدرسه اعدادي كان اسمها شهيد عمرو نصر الاعداديه ومدرسه ثانوي مكانشي ليها اسمايه اسم الماده اللي كانت مفضله ليك وليه وايه بردو اسم الماده اللي بتكرها وليه؟انا كنت بحب ف ابتدائي الحساب العلوم واعدادي الرياضيات ولكن ف ثانوي كنت بحب الرياضيات 1و2 وكنت بحب اذاكر معاهاالفرنساوي والانجليزى ومبحبش مواد الاحياءمن مدرس اللي كنت بتكرهه جدا وليه ومين المدرس اللي كنت بتحبه جدا وليه؟ المدرس اللي بكرهه مدرس الاحياء كان غبي طحن المدرس اللي كنت بعزه اوي مدرس الرياضه مدرس الرياضه كان بيخلي ماده ميه تشربيها موقف محرج حصلك قدام العيال ف الفصل؟هههههههههههههههههه كنت ف الفصل ف ابتدائي كنت اتحديت زميلي وجمعنا ربع جنيه شلن من كل واحد وكنا خمسه اللى ينط من فوق المدرسه كانت دور واحد وطلعت شجيع سيمه ونطيت واتكسرت بس رجعت بعدها وخد ربع جنيهاكيد حبيت وانت ف المدرسه كان اسمه وكان اسمها ايه وكان كام مره جبيت؟لا محصلشيزورت مكتب المدير قبل كده وكنت عامل مصيبة ايه؟حصلت مرة وكان بدون ذنبجالك استدعاء ولي امر قبل كده وكان بسبب ايه؟ولا مرة قبل كده من المدرسه وكان يوم ايه وايه السبب؟الحمدلله محصلتش خاااالصاكبر علقه اخدتها ف المدرسه وايه السبب ومين ادهالك؟ولا مرة ولله الحمداوصف نفسك ف كلمه واحده كنت تلميذ.......................................؟الحمد لله ابتدائي رابع الدفعه واعدادى 6 الدفعه انا جبت ف ثانوي الحمدلله 93.5%ايه كان الزي الرسمي (uniform) وكان عباره عن ايه؟في ابتدائي قميص وبنطلونف اعدادي كان قميص وبنطلونف ثانوي كان قميص وبنطلوناقل درجه جبتها ف الامتحان وكان امتحان ايه؟الحمدلله والشكر لله كان ف امتحان الاحياء 35 من 50شلت ماده قبل كده (ملحق يعني) وكان ايه؟اه نزلت تيرم كامل بس حصلت ظروف في بيتى ومرحتش الكليه ولا الامتحانات والتيرم الاول كنت جايب جيد جداوعيدت السنه بس الحمد الله على كل شئعمرك غشيت او عملت برشام ؟؟ بصراحه ولا مرة ولله الحمداوصف ايامك ف المدرسه ف كلمه واحده كانت..............................؟ابتدائي جميله جدا اعدادي جميلهثانوي يعنىلو قالولك ترجع لايام المدرسه تقول ايه ؟.(نعم او لا)نعم طبعاااااااااااااااااااااااا بدون جدال بس اياماابتدائي كلها براءة
قديم 2009-10-02, 04:18 AM
الصورة الرمزية karmen
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام

karmen is on a distinguished road

تمام يا اوس
بس يعني كنت كبر الخط شويه وظبط المسائل شويه
ده انا اتعميت والله
ههههههههههههههههه
ولا يهمك
عالعموم منتظرين لسه جولدن مان أو احمد العاشق
اللى ييجى فيهم يجاوب